Leveringsvoorwaarden Kaartverkoop

  • Het ticket is alleen geldig voor de voorstelling, datum en tijd die op het ticket staan vermeld.
  • Bezoekers worden gevraagd om hun ticket te tonen bij de ingang.
  • Annulering en restitutie wordt alleen geaccepteerd wanneer deze op zijn laatst 14 dagen voor de voorstelling wordt aangevraagd via reserveringen@toneelclubmelick.nl / 0475-533623. Wisselen van datum voorstelling kan uitsluitend na contact met de Toneelclub Melick.
  • In het geval dat de voorstelling wordt geannuleerd door Toneelclub Melick, heeft de koper recht op een terugbetaling van het aankoopbedrag of een vervangend ticket voor een andere datum.
  • In geval van overmacht (bijvoorbeeld pandemieën, natuurrampen, overheidsbeperkingen) behoudt de Toneelclub Melick zich het recht voor om de voorstelling te annuleren of te verplaatsen zonder dat de koper recht heeft op enige vorm van compensatie.
  • Toneelclub Melick zal in geval van overmacht trachten een alternatieve datum of voorstelling aan te bieden.
  • Wij werken niet met vaste en/of voorkeursplaatsen.

Rolstoelplaatsen

Bij (online) aankoop van uw toegangsticket kunt u aangeven dat u een rolstoelplaats wenst.
Eventuele begeleiders dienen ook een ticket te kopen (zonder rolstoelplaats).
Indien u begeleider bent van een rolstoelgebruiker, verzoeken wij u om tijdig aanwezig te zijn.
Dit vanwege enige zekerheid (geen garantie) dat u bij elkaar kunt zitten.
Hiervoor dient u tussen één uur en 45 minuten voor aanvang aanwezig te zijn.